torstai 13. kesäkuuta 2013

Typy Tyyne Tynkkyrä

Mulla aina vähän nenänpää savessa..
siitä näkee että töitäkin on tehty..
 
Pitkään jahkattuaan emäntäni ilmoitti mut missi kisoihin, jeba jee...
Elokuussa mennään kiertelee kehää..
Hyvin mä siellä pärjään, jahka noi lauman johtajat
ymmärtää juoksuttaa mua riittävästi!! ;)
Sitä seisomista siellä kehässä mä en ymmärrä
enkä edes tykkää..miksei vois istua se on paljon mukavampaa. Mulla on kattokaas kaksi vaihdetta, joko mennään täysillä tai sitte ollaan vaan!!
Kerron teille nyt yhden salaisen jutun:
Viimeksi kun oltiin mätsäreissä, ennen kun oli meidän vuoro mennä kehään niin emäntääni alkoi
jostain syystä jännittää, eihän sitä kukaan muu huomannut kun minä!!Mutta arvatkaapa miten hoidin homman? no nousin etutassuilla emännän polville, haukottelin ja 
yritin nuolla. Emäntä tietenkin rauhottui..
Olen vaan aika taitava, vai mitä muut olette mieltä?
Mukavaa torstai iltaa kaikille koirakamuille!!
mm. Nana, Mimmi, Tessu, Piki, Mandi, Malla, Devil, Elma, Eki(nyt ei tullu muita koirakavereita mieleen) ;)

1 kommentti:

  1. Aina yhtä viisaan näköiset Tyynen silmät. Se on fiksu koira. Terkut Mallalta takaisin Tyynelle!!!!!

    VastaaPoista