tiistai 26. marraskuuta 2013

sitä sun tätä ja ei oikee mittää ;)

Löysin kirpparilta tällaiset ihanat lyhdyt. Mukavaa laittaa kynttilöitä palaamaan pimeinä iltoina! Oon kyllä poltellu kynttilöitä päivisinkin kun on ollu niin pimeää.

Tää on se aika vuodesta, kun mä erehdyn virkkuu hommiin. :) Tein siis tällaisen pienen liinan, minkä sisko huoli omalle pöydälleen.

Tää on niin koukuttavaa, oli pakko virkata lisää liinoja.

Teen näitä liinoja vielä toisen, laitan ne sitten meidän yöpöydille.
Nämä kauniit tuikkukipot sain rakkaalta ystävältä.

... olin anopin kangaskätköillä.. tää kangas vaan oli niiiin ihanan retroa, että mun oli pakko alkaa ompelupuuhiin. En ole juurikaan ommellu vaatteita pitkään aikaan, vaan lähinnä vain jotain sisustusjuttuja väsäilly.
Tein siis mekon tyttärellemme ja toinen mekoista menee lasten serkulle, hän elelee kyllä vielä lämpimässä vedessä äitinsä vatsassa.
 



2 kommenttia:

  1. Siis mitä!!! Sähän osaat virkata!!! Ja oot näköjään siinä hommassa noin taitava!!! Aina löytyy ystävästä uusia puolia!!!
    Noi mekot on tosi kivat. Iloa päivääsi, pian, pian, pian nähdään!!!! Hauskaa!!! T. Uunituore täti<3, hui jo viidelle lapselle<3

    VastaaPoista
  2. Se on kyllä tosi et mä en oo juurikaan kutonu/virkannu. ja arvaa miksi... no siksi tietty et se on ihan liian hidasta hommaa hätäselle tyypille. ;)

    VastaaPoista