lauantai 27. huhtikuuta 2013

Elmastiina :)




 Olen Elma ja tässä on hyvä ystäväni kameli, sitä raahaan mukanani milloin mihinkin.. "huoneeni" sai uuden värin.. oranssin, kyllä nyt on niin keväinen fiilis. Tai en nyt tiedä, mulla alkoi eka juoksu, olo on jotenkin apaattinen eikä ruokakaan oikein maistu.
Kaveri kk mäyräkoira Tessu tuli tänne meille viikoksi hoitoon seitsemän pienen pötkön kanssa. Arvaatkaapa mikä meteli täällä välillä on.. korviin ottaa  ja toiseksi täällä haisee välillä todella pahalta. Ne on kyllä sellasia kakkakoneita!! Minä en niin niistä pennuista perusta.Emäntä höösää niitä ja mä oon jääny kyllä ihan taka-alalle.. mutta tänään ne lähtee omaan kotiin ja taas arkemme normalisoituu. Niin ja onhan täällä  myös käynyt kaksi russelin pentua  tällä viikolla ja mä vähän innostuin jopa leikkimään niiden kanssa.


 Ollaan ystäviä jookos niin kuin ananas ja kookos, ollaan niin kuin rypäle ja rusina syödään muroja ainakin tusina.. heh.hee..








1 kommentti: