sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Elman pesua!





Tällaista pesutouhua emäntä harrastaa mun kaa melko usein, se sujuu joutuisasti kun osaan olla nätisti.
Pienenä en pitänyt yhtään, tein kaikki temput mitä osasin.:)
Kun tehdään kunnollinen siistiminen niin se alkaa kuonon leikkuulla ja kaulaan tehdään v-muotoinen leikkaus.
Tassuista ylimääräiset karvat leikataan saksilla. Kynnet leikataan ja korvien sisältä nypitään karvat pois.
Homma jatkuu shamppoopesulla  sekä sen jälkeen "kourallinen" hoitoainetta ettei turkkini menisi takkuun.
Jonkin aikaa "kökin" pyyhkeen sisällä, niin että suurimmat vedet valuu siihen. Sen jälkeen alkaa jonkinlainen härveli puhaltaa turkkiini lämmintä ilmaa..sitte kammataan joka karva suoraksi.... ja
 


...näin "pienellä" työllä olen taas puhdas ja hyvän tuoksuinen!!
Minä en haise ollenkaan koiralle kun minulla ei ole pohjavillaa, eikä siis sellaista rasvaa ihossa.
Minulla ei myöskään ole karvanlähtöaikoja, siitä emäntäni nauttii suunnattomasti..sillä on joku ihmeen karvafobia!!!


 

1 kommentti:

  1. Oletpas pöyhkeä noin heti puunauksen jälkeen :) Hyvältä näyttää :)

    VastaaPoista